zaterdag, februari 11, 2006

Live Live? of Live live!

Vanochtend begon mijn dag slecht. Continu bellend naar de ticketlijn voor een felbegeerd kaartje voor de albumrelease van Live in Paradiso 8 april. De laatste keer Live in Paradiso was heel bijzonder, helemaal omdat die voor mij eindigde met de band in het Hardrock cafe en zelfs met een afzakkertje in het American. Ik wilde weer!

Iedere keer weer die irritante stem die me vertelde dat wegens enorme drukte de verbinding verbroken zou worden (niet wetend of dit een verkapte manier van de ticketlijn is om mij iedere keer te bestelen van opstartkosten van het gesprek). Tot het moment dat het bandje mij vertelde dat het concert uitverkocht was. Mensen die het wel gelukt is contact te maken, gefeliciteerd (en kunnen jullie mij vertellen hoe ik het de volgende keer moet aanpakken of houden jullie dat liever voor jezelf?), maar ik was er flink ziek van!

Nu heb ik besloten om uit te wijken naar Keulen. Daar speelt Live 9 april tezamen met o.a. Calexico en Nada Surf. De kaartjes bestellen ging zonder enig probleem via de site van bonnticket. Dus nu wordt het een weekendje Keulen verkennen met als 'Grand Finale' het concert. Super! Mijn dag is weer goed!

Geen opmerkingen: