maandag, februari 27, 2006

Drop.....

Bielzen, krakelingen, zwartwit ballen, heksenhyl, apekoppen, harlekijn, zoethouders....
Zo kan ik nog wel even doorgaan. En terwijl ik dit doe loopt het water me in de mond.
Drop is mijn zwakke plek. Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik dropverslaafd ben. Wat andere mensen hebben met roken, heb ik met drop. Ik kan geen maat houden. Kilo's zijn er al doorheen gegaan. Ik durf er niet aan te denken hoeveel. Omdat er (voor zover ik weet) geen hulpprogramma bestaat voor Anonieme Dropeters, ben ik op mezelf aangewezen om mijn verslaving te lijf te gaan. Omdat afentoe geen optie voor mij is pak ik het nu toch maar rigoreus aan.

Ik ben nu al bijna een week 'dropvrij'.

Jij niet? Dan heb ik hier een goede tip voor je: koop drop vanuit je luie stoel.

Geen opmerkingen: