zondag, februari 26, 2006

90's

wat: 90's unlimited vs. Reborn party
waar: Lichtfabriek, Haarlem
wanneer: zaterdag 26 februari

Over 'trips down memory lane' gesproken...
Ze kwamen allemaal voorbij: Nirvana, 2unlimited, Adamski, Rage against the machine, Snap, LA style (en zo kan ik nog wel even doorgaan). Het was een groot feest der herkenning.

De jaren 90 staan voor mij in het teken van vele eerste keren. De eerste keer uitgaan, de eerste keer naar een housefeest, de eerste keer naar een concert, de eerste keer naar een festival, zonder ouders op vakantie, relatie en ja, ook de eerste keer sex.
Bij alles hoort muziek of een bepaald nummer.

Er zijn een paar nummers die ik nu nog steeds regelmatig luister en die met mij meegegroeid zijn. Mijn toppers:
They stood up for love (accoustic version) - Live
Not an addict - K's choice
Nobody's wife - Anouk
Rockafeller Skank - Fatboy Slim
Smack my bitch up - Prodigy
Gone away - the Offspring
Ironic - Alanis Morisette
Ordinairy love - Sade
One - Metallica
Insomnia - Faithless

Mocht je zelf ook een tripje willen maken: top 1000 van de jaren 90.

Geen opmerkingen: