zondag, april 16, 2006

Googlen en Hyven

Googlen - of Googelen - wordt al tijden als werkwoord gebruikt. Hyven lijkt nu het volgende internetwoord dat het woordenboek gaat halen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo geloofde in Hyves. Ik zag het echt als een kloon Friendster en Orkut. Zo zie je maar hoe je dingen soms compleet verkeerd kan inschatten want steeds vaker hoor ik om me heen 'Ben jij al aan het Hyven?'.

Tot vandaag was mijn Hyves account nog ongebruikt en maagdelijk leeg.
Maar je kan er niet meer om heen. Net zoals een eigen weblog moet je nu ook een groot Hyves netwerk hebben om er bij te horen.
Gelukkig gaat het snel. Na een rondje mailen heb ik binnen een paar uur 'al' 9 vrienden.
Zit jij ook op Hyves en heb ik je nog niet gespot? Ik kan nog wel wat extra vrienden gebruiken ;-)

Geen opmerkingen: