dinsdag, april 04, 2006

Confessions in ArenA

In de tijd dat mijn kamer nog vol hing met posters (ik had er zo een waar geen centimeter ongebruikt was) behoorde je tot een van de drie kampen; je was fan van Madonna, Michael Jackson of George Michael.
Mijn grote voorbeeld was (natuurlijk) Madonna.
Ik had casettebandjes, video's en plakboeken vol met alles wat ik kon vinden. Tijdens playbackshows deed ik mijn beste Madonna imitatie. En ja, was zelfs trots op mijn moedervlekje precies op dezelfde plek als zij heeft.

Nog steeds heb ik veel bewondering voor deze koningin van de popmuziek, vrouw met vele gezichten en trendsetter pur sang.

Tot mijn grote vreugde komt ze 3 September weer naar Nederland. Dit keer hoeven we niet af te reizen naar Arnhem, maar is het een thuiswedstrijd in de ArenA. Ik hoop er weer bij te zijn.

Geen opmerkingen: