zondag, juli 16, 2006

hard werken

Suikertante spelen is leuk, maar suikertante zijn is ook hard werken! Op een dag naar 3 verschillende speeltuinen, het strand, de kinderboerderij, het pannekoekhuis én de McDonalds. Het is absoluut een stuk vermoeiender dan een dag kantoor. Ik geloof (nu) direct alle vrouwen die zeggen dat het moederschap ook een fulltime baan is.

De dag begon daarbij ook nog eens een stuk eerder dan een normale vrijdag. Om 6 uur een zacht kinderstemmetje en getik op je arm "ik moet plassen..." en daarna natuurlijk niet meer willen slapen.

Maar de beloning na zo'n dag is ook een stuk dankbaarder dan een loonstrookje. Ik mocht niet naar huis voordat ik een dikke knuffel een natte kus en een schitterende tekening had gekregen (die nu natuurlijk trots op mijn koelkast hangt :-) .

1 opmerking:

Unknown zei

hahah, heb je nu ook meer waardering voor jonge vaders die ook nog eens moeten werken?