dinsdag, juli 11, 2006

Festivals

Een van de leuke dingen van de zomermaanden zijn alle festivals. Het begint in Juni met Pinkpop en eindigt in Augustus met Lowlands. Daartussen wordt er eigenlijk ieder weekend wel ergens een festival georganiseerd. Werchter, Latin Village, Dance Valley, Mysteryland, Extrema, Dauwpop en Parkpop zijn een aantal grote namen. Daarnaast kan je ook nog naar de kleinere lokale evenementen zoals Kaaspop in het gezellige Edam of het Houtfestival in Haarlem. Je moet een dikgevulde portemonnee en veel tijd hebben om ze allemaal af te gaan. Helaas heb ik van beiden niet genoeg.

Het sfeertje, de onbekende verrassende bands, de grote bekende namen, gezellige mensen, de hele dag dansen..... Heerlijk!!! Ik kan er geen genoeg van krijgen. Dus ook dit jaar weer zoveel als mijn cashflow en agenda toelaten!

2 opmerkingen:

Astrid Idema zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Astrid Idema zei

Tuurlijk!!
Zoals ik al zei "zoveel als mijn cashflow en tijd toelaat". Lowlands, Jazzinthepark, Bodycount en Madonna kaartjes zijn al in huis!! :-)
Maar ik zou ook graag naar DanceValley en Mysteryland gaan.....