vrijdag, juli 31, 2009

Los Lobos: oude rockers in Paradiso



Dit keer werd ik meegenomen naar een concert.
Los Lobos zou niet mijn eerste keus zijn geweest om naar toe te gaan.
Ik ken ze ook eigenlijk alleen van La Bamba. Nou was dat wel een van mijn favoriete films toen ik 12 was, maar niet perse genoeg reden om de mannen nu te gaan bekijken.

De gemiddelde leeftijd van het publiek ligt rond de 45. De gemiddelde leeftijd van de bandleden rond de 60.

Ondanks dat de geluidstechnicus af en toe zit te slapen en niet op tijd is met het aanzetten van microfoons, de zanger dronken, stoned of dement aan het worden is, het swingt enorm! Paradiso danst.
De band is begonnen als feestband op trouwerijen en partijen. Dat zie en merk je nog steeds.
Ze krijgen de zaal moeiteloos mee en maken er een feestje van.

La Bamba hebben ze helaas niet gespeeld....

Geen opmerkingen: