zaterdag, juli 04, 2009

Hardlopen voor het goede doel

Wie had dat ooit gedacht... Astrid aan het hardlopen?!
Ik niet! Heb er altijd een hardgrondige hekel aan gehad. Vond rennen voor de bus al een te grote opgave.
Maar ik ben nu toch gezwicht. Voor het goede doel.
20 september loop ik mee met de Dam tot Damloop voor Room to Read.

In maart werkte ik mee aan de kickoff van de samenwerking tussen bol.com en Room to Read. Room to Read is een non-profit organisatie opgericht door voormalig
Microsoft topman John Wood en geeft miljoenen kinderen in
ontwikkelingslanden toegang tot onderwijs zodat zij zich verder
kunnen ontwikkelen.
Een ontzettend mooi Goed Doel van een inspirerend man.
En tja, als je dan mensen oproept om mee te lopen met de sponsorloop, dan kan je zelf natuurlijk niet achterblijven....

Dus:
Nu zoek ik mensen die mij willen sponsoren. De gesponsorde bedrag wordt volledig gedoneerd aan Room to Read. Vorig jaar is bij de halve marathon in Londen zo'n 30.000 pond opgehaald. We willen dit in Nederland evenaren of nog mooier verbeteren!

Alle bijdragen zijn welkom (natuurlijk wel graag zo hoog mogelijk ;-)
Je kan me op verschillende manieren sponsoren:
- Per gelopen kilometer (ik loop 6,4 kilometer)
- Eindtijd (x bedrag voor onder de x minuten, x bedrag voor
boven de x minuten)
- Een vast bedrag

Wil je me sponsoren? Stuur dan een mailtje naar astrid0210@hotmail.com
Alvast heel erg bedankt!

Geen opmerkingen: