zondag, september 10, 2006

Fuck ignorance!

Madonna is meester(es) in het grote gebaar. Schitterende choreografieen en adembenemde beelden wisselen elkaar in sneltreinvaart op. In haar 25 jarige carriere heeft ze vele gezichten gehad. Tijdens het twee uur durende spektakel verandert zij als kameleon van een SM ruiter moeiteloos in een jezusfiguur, rockbitch om uiteindelijk te eindigen als discogirl.

De veelbesproken kruisiging was slechts een van de vele hoogtepunten. Met open mond gekeken, meerdere malen kippenvel, indrukwekkende beelden en woorden om over na te denken.

Anders dan de SGP vond ik het juist een reclame voor religie, verdraagzaamheid, samenwerken, goed doen, actie nemen, integratie, liefde en plezier maken (samen!).

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik moet nog even nadenken of ik het met je eens bent maar ik vind het wel laatdunkend om andersdenkenden meteen ignorant te noemen.
Maar zoals gezegd, daar zullen we het in de king nog wel eens over hebben.

S/Y Pjotter zei

Ik ben fan van Madonna!