zondag, augustus 06, 2006

Potloodventer

En dat bij mij voor de deur in mijn eigen lieve, schattige straatje....
Jak!

Na een gezellige avond Parade en trip met de nachttrein ging ik voor het slapen gaan nog even mail checken en een blogje schrijven. Ineens was hij daar. Precies zo dat ik hem goed kon zien, geknield met zichzelf te spelen.
Wat bezielt iemand? *

Na kort mijn mogelijke acties te hebben overwogen, online het nummer van de politie opgezocht (0900-8844 "geen spoed, wel politie") en melding gemaakt.

Nog voor ik had opgehangen liep 'hij' weg. Misschien gestoord door iemand, of ik reageerde niet zoals hij wilde of hij had door dat de mannen in blauw polshoogte zouden komen nemen.
Ik weet het niet, wil het niet weten.
Ik hoop in iedergeval dat ik hem niet meer terug zie!


*De gevonden definitie beschrijft exibitionisme als:
Dit houd niet veel meer in dan het graag laten zien van jouw lichaam aan anderen. Doorgaans naakt/schamel gekleed. En dat laten zien van je lichaam wind je dan ook op. Dan ben je dus een exhibitionist.

1 opmerking: