vrijdag, augustus 25, 2006

Bodycount's in da house!!

Afgelopen donderdag was het zover. Bodycount in Paradiso. Na jarenlange afwezigheid is er nu dan eindelijk weer een nieuwe cd.

De liefhebbers stonden al lang voor het concert klaar om een glimp van de band en met name ICE-T op te vangen.
Wat onwennig en lichtelijk gegeneerd stond ik er ook tussen. Na mijn ontmoeting in LA met Ben a.k.a. 'Dr. X' (iedere zichzelf respecterende gangsta rapper heeft een bijnaam) was ik officieel gepromoveerd tot 'vriendin van de band' en had voor het optreden afgesproken.

Wanneer je 'bij de band hoort' gaan er deuren voor je open die anders gesloten blijven. Gratis naar binnen, backstage (vond ik helemaal bijzonder in Paradiso, waar toch alle grootheden ook hebben rondgewandeld), na het concert gezellig nakeuvelen met de bandleden onder het genot van champagne....

Natuurlijk had ik ook van te voren een beeld gevormd van deze stoere heerschappen. Ze zouden vrouwen verslinden, asociaal zijn en machogedrag vertonen, minimaal de coffeeshop induiken en als de tijd het zou toelaten even de wallen 'uitchecken'. Niets bleek minder waar.
Deze mannen bleken echte gentlemans, ontzettend aardig en echte familie dieren (drie werden vergezeld door hun eigen vrouw en ICE had zelfs zijn zoon meegenomen).
Na de Kerstman en Sinterklaas weer een illusie armer....

Geen opmerkingen: