zondag, maart 19, 2006

Stofzakloze stofzuiger

Ja, het is even oefenen voordat je het zonder struikelen kan uitspreken.

Sinds mijn afstudeerpresentatie ben ik verliefd. Het stond al snel vast. Mijn volgende stofzuiger moest een Dyson worden. Helaas had ik net een nieuwe. Maar het moment komt nu steeds dichterbij. Mijn simpele, wat saaie, rode Philips begint steeds meer mankementen te vertonen. De zuigkracht was al niet om over naar huis te schrijven, nu heeft ook de stang er de brui aan gegeven. (Wat dus betekende dat ik gisteren op mijn knietjes de hele vloer heb gezogen met zo'n klein mondstukje.)
Stofzuigen is al niet mijn favoriete hobby, dit is helemaal waardeloos.

Nu kan ik zonder me schuldig te voelen (Nouja, een beetje. Een DC08 is alles behalve goedkoop) eindelijk mijn Dyson aanschaffen. En wie weet wordt dan stofzuigen zelfs een feestje!

Geen opmerkingen: