zondag, maart 05, 2006

Daar hoorden ze engelen zingen.....

Het was feest in de Arena!
Bij vlagen erg leuk voetbal, een aantal schitterende acties, fanatiek zingend publiek, 4 rondjes de 'wave' en natuurlijk (in belangrijke mate verantwoordelijk voor de feestvreugde) de geweldige eindstand; 6(!)-0
Eindelijk.

De afgelopen maanden -ik moet tot mijn verdriet vaststellen eigenlijk de laatste jaren- was het vaak slaapverwekkend en slecht voetbal. Maar hé, eens een ajacied, altijd een ajacied!

Ik ben besmet met het ajaxvirus in 94/95. Dat jaar, alle klassiekers en Champions League wedstrijden in het Olympisch en zelfs de finale in Wenen, ik was erbij. Een beter begin van je supporterscarrière kan je niet wensen (hoewel je natuurlijk ook kan zeggen dat het daarna alleen maar slechter kan worden...)
Ik heb inmiddels alweer 6 jaar een seizoenskaart en blijf stug 'mijn' cluppie steunen.

Dit seizoen kan niet meer gered worden, maar vanavond in ieder geval met veel plezier de samenvatting kijken!

Geen opmerkingen: