zondag, maart 01, 2009

Hardlopers zijn doodlopers?


Ik heb nooit iets met hardlopen gehad.
Doe mij maar fietsen, lopen of skaten.

Maarja....
Dan heb je ineens minder tijd. Is het te slecht weer en wegdek om de skates alweer uit het vet te halen. En begin je het te merken aan je conditie (en de weegschaal overigens, niet geheel onbelangrijk).

Collega's hardlopen enthousiast met Start to Run van Evy Gruyaert.
Dus ik zoeken. Blijken alle officiele podcasts verdwenen te zijn.
Alleen met een Torrent gebeuren te downloaden. En wat krijg je dan... en pczipfile. Daar kan ik niets mee.

Dus ik verder op zoek.
En gevonden!
Podrunner interval training.
Officiele podcast gratis te downloaden via I-tunes.
In negen weken trainen naar 5 kilometer.
Trainingen van een half uur. Lekkere muziek en via een geluidje wordt je gewezen dat je of moet rennen of moet lopen.
Ideaal.

Nooit verwacht. Heb er nu al 5 trainingssessies opzitten en het bevalt goed.

Dus wil je ook gaan hardlopen? Podrunner intervaltraining is een goede optie!!

Succes! :-)

Geen opmerkingen: