zondag, november 05, 2006

Verkiezings(s)t(r)tijd

De verkiezingsstrijd is losgebarsten.
22 november mogen/moeten we weer.
Je kan er niet omheen.

Overal zie je ze verschijnen. In ieder tvprogramma zit wel een lid uit de tweede kamer.
Onder de jongeren worden zieltjes gewonnen via Lijst 0 van BNN, Coolpolitics op MTV en op Hyves heeft ieder kamerlid zijn eigen 'vriendenkring' opgebouwd.
In de stad wordt door de SP pannekoeken gebakken en deelt de PVDA balonnen uit.

Het lijkt er op dat er alleen bij D66 en CDA iemand zit die iets van Internet Marketing weet. Deze twee partijen zijn de enigen die op het zoekwoord 'verkiezing' adverteren in Google.

Ik moet me er weer in gaan verdiepen. Partij programma's doornemen is niet mijn favoriete bezigheid. Gelukkig is het met de komst van Stemwijzer een stuk makkelijker geworden om te checken of mijn stem naar dezelfde partij zal gaan.

1 opmerking:

Unknown zei

Ik wil je ook wel adviseren op wie je moet stemmen hoor.